FAQ

W tym dziale znajdziecie Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli nie znajdziecie Państwo tutaj odpowiedzi na nurtujące Was pytania, bardzo prosimy o kontakt 

pod numerem 503 14 81 18 lub poprzez  e-mail: fashion@bebej.pl

Jaki jest nr konta bankowego, na który mogę przelać płatność za zakupiony w sklepie towar?

Płatności za zakupione produkty realizować można bezpośrednio na nasz rachunek bankowy:

BEBEJ 30-617 Kraków ul.Zdrojowa 9a

Przelew na konto

ALIOR BANK  16 2490 0005 0000 4500 8634 2894

 

Należy pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać imię, nazwisko oraz numer zamówienia, który znajduje sie na mailowym potwierdzeniu zamówienia.

Czy mogę otrzymać kilka paragonów na towary z jednego zamówienia?

Tak. Każdy towar/sztuka produktu jest na oddzielnym paragonie, aby ułatwić możliwość zwrotu poszczególnych produktów.

W jaki sposób otrzymam paragon/FV przy zakupie wysyłkowym?

Paragon lub faktura jest zawsze dołączony do przesyłki i znajduje się w jej wnętrzu,  należy go  szukać w kopercie lub w kartonie, w którym dostarczono przesyłkę.

 

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych bebej.pl ?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie bebej.pl są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia  i nie będą one udostępniane innym podmiotom.

Czy cena wyświetlana przy danym tytule obejmuje koszt dostawy?

Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku. Zobaczysz je na stronie na ostatnim etapie składania zamówienia oraz na stronie bebej.pl.  w zakładce- Dostawa. W przypadku dużej przesyłki koszty dostawy liczone są indywidualnie według cennika, który znajduje się w dziale Dostawa.

Złożyłam/em zamówienie, jednak nie otrzymałam/em żadnego e-maila z potwierdzeniem. Co mam zrobić?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie katalogu SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Jeśli również tam nie trafił żaden e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 503 148-118 w celu potwierdzenia zamówienia.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest różny i zależy od kilku czynników, przede wszystkim od tego w jakim dniu zamówienie zostało złożone, jeśli był to dzień wolny to zamówienie będzie realizowane w pierwszy dzień roboczy. Standardowo czas realizacji zamówienia wynosi 2-5 dni roboczych. W przypadku jakichkolwiek zmian Klient zostanie poinformowany mailowo.

Bardzo ważne po zakupie  jest podanie koloru i rozmiaru- brak informacji uniemożliwia wysyłkę.

Dostępność towaru

Jeśli określony model zamawiany przez Klienta mamy w naszym magazynie, wyślemy go w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy). Prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem - takie towary wysyłamy niemal natychmiast i może nie być już okazji, by wprowadzać zmiany. Natomiast jeśli nie mamy na magazynie towaru określonego w zamówieniu to obowiązuje 2-5 dniowy okres jego realizacji, w przypadku trudności z realizacją zamówienia powiadomimy Klienta mailowo o terminie jego realizacji.

Czy mogę podać do dostawy adres innej osoby, która za mnie odbierze przesyłkę?

Tak, należy tylko składając zamówienie podać właściwy adres dostawy oraz wskazać, że do odbioru upoważniona jest inna osoba niż zamawiający.

Jak się z nami skontaktować?

Wszystkie uwagi, pytania, propozycje, skargi  prosimy kierować do: fashion@bebej.pl

Jakie są godziny pracy sklepu?

Zamówienia mogą Państwo składać codziennie przez całą dobę ich realizacja rozpocznie się w pierwszy dzień roboczy. Na wszelkie pytania odpowiadamy max w 24h.

Z kim należy się kontaktować składając reklamację lub chcąc zwrócić towar?

Do każdej przesyłki dołączony jest  paragon, który jest dokumentem upoważniającym do roszczeń gwarancyjnych.

W każdym przypadku najlepiej najpierw skontaktować z naszymi doradcami poprzez e-mail: fashion@bebej.pl

Czy mogę wysłać towar w ramach reklamacji lub go zwrócić bez wcześniejszego uprzedzenia?

Tak, ale wcześniejsza konsultacja telefoniczna lub e-mailowa w tej sprawie często może usprawnić załatwienie reklamacji lub zwrotu.

 

W jaki sposób mam odesłać towar, który podlega zwrotowi?

Usługobiorca/Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku towarów na zamówienie( kolory specjalne)   lub po przeróbkach krawieckich.

Dostepnych jest około 20 kolorów. 

CZARNY,  BIAŁY,  ECRU,  CZERWONY,  SREBRNY  -dostępne do  wysylki w 24h,

oraz pozostałe kolory specjalne szyte na  indywidualne  zamówienie- nie podlegają zwrotowi-                               BRĄZOWY,  GRANATOWY,  BORDOWY,  SZAFIROWY,  TURKUSOWY,  ŻÓŁTY,   BEŻOWY,  RÓŻOWY,  STALOWY,  ZŁOTY,  RUDY,  MUSZTARDOWY,  FIOLETOWY, oraz inne kolory dostępne opcjonalnie- NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI!!!